База знань - Veteran Hub

Ми показуємо вам матеріали та статті для ролі Ветеран. Якщо ж ви родич ветерана або працедавець, то можете змінити вашу роль тут.

БАЗА ЗНАНЬ

База знань — це платформа для фіксування та поширення досвіду та знань Ветеран Хабу, набутих за понад п’ять років роботи з ветеранами, ветеранками та їхніми родинами. Тут ви можете знайти політики, посібники й статті, та інші матеріали, які будуть корисними у взаємодії з воїнами та їхніми близькими, під час розробки продуктів для них чи надання послуг. Цей ресурс виник тому, що разом із кількістю ветеранів/ок та їхніх рідних зростає і кількість організацій для них, а ми хочемо надати їм необхідні знання та підтримку на основі нашого багаторічного досвіду.

Цільова аудиторія:

Надавачі послуг (державні / громадські / приватні)

Компанії / Організації / Інституції, які створюють продукти для ветеранів, ветеранок та членів їхніх родин

Ті, хто взаємодіє у різних ролях із ветеранами, ветеранками та членами їхніх родин

СТАТТІ

Ветеранські простори

Чи потрібно відкривати простір для ветеранів і ветеранок у вашій громаді та якими є можливі альтернативи?

Ветеран Хаб із 2018 року працює для ветеранів, ветеранок та їхніх близьких. Протягом трьох років організація розвивала партнерську програму з підтримки восьми малих просторів «ПЛЮС ПЛЮС ++» у містах, де система послуг для воїнів та їхніх близьких була малорозвиненою.

Простір Ветеран Хабу: як він облаштований і чому це має значення

Для нас важливо, аби ветерани, ветеранки та їхні близькі, які відвідують наші простори, почували себе комфортно. Ця стаття — про те, як ми облаштовуємо простір для ветеранів та ветеранок і які правила в ньому діють.

Як залучити аудиторію до ветеранського простору

Пошук і залучення аудиторії — важлива передумова відкриття й роботи ветеранського простору. У цій статті ви дізнаєтеся, із ким можна вибудувати партнерства, щоб знайти вихід на цільову аудиторію, і як залучати людей до подій простору після його відкриття.

HR

Ринок праці без упереджень. Як роботодавці можуть подолати дискримінацію щодо ветеранів і ветеранок

За даними Конфедерації роботодавців України, 40–50% ветеранів та ветеранок після повернення до цивільного життя планують освоювати нову професію. Отже, вони навчатимуться нової спеціальності й шукатимуть нового робочого місця.

Надання послуг

Підхід «рівний — рівному» у наданні послуг 

Під час роботи з ветеранами, ветеранками, військовослужбовцями, військовослужбовицями та їхніми рідними важливо розуміти, які підходи та методи допоможуть вибудувати найефективнішу взаємодію.

Бути поруч — важливий аспект підтримки

Підтримка, якої можуть потребувати ветерани та ветеранки, не завжди стосується послуг. Часом важливо просто бути поруч. Про те, як це може проявлятися на різних рівнях, читайте у статті.

Консультанти

Підхід «рівний — рівному» у наданні послуг 

Під час роботи з ветеранами, ветеранками, військовослужбовцями, військовослужбовицями та їхніми рідними важливо розуміти, які підходи та методи допоможуть вибудувати найефективнішу взаємодію.

Комунікації

Редакційна політика Ветеран Хабу

Ветеран Хаб — мережа підтримки воїнів та їхніх близьких, що працює з 2018 року, аби висловити свою вдячність ветеранам та ветеранкам за нашу спільну безпеку.

Як зʼявилося словосполучення «кохані воїнів»

Після початку російсько-української війни у 2014 році, коли активно формувалася сфера ветеранських справ, глосарій, вживаний щодо них, складався із застарілих і громіздких термінів, які викривлювали суспільне сприйняття ветеранів, ветеранок, їхніх родин і того, як вони почуваються й чого потребують.

Мобільний офіс

Що таке мобільний офіс Ветеран Хабу і як він працює?

Не всі, хто потребує послуг Ветеран Хабу, має можливість відвідати наш простір. Для таких клієнтів та клієнток існує мобільний офіс Ветеран Хабу. Що таке мобільний офіс і на яких засадах він працює, дізнавайтеся у статті.

МАТЕРІАЛИ

Посібник

Як етично взаємодіяти та комунікувати з воїнами та їхніми близькими

Відкрити
Подзвонити нам